Skip to main content

Met het personeelsfeest van Wijnhuis Deurne trokken we eropuit naar het gezellige Toon Kortoomspark. ☕️ Na de koffie en thee gingen we fanatiek de strijd aan tijdens Expeditie De Peel met team rood en team zwart. ❤️🖤 Na veel lachen, samenwerken en competitie ging team zwart er uiteindelijk met de winst vandoor! 🏆

Ons harde werk werd beloond met een gezellige nazit, een smakelijke barbecue en heerlijke drankjes waarbij het lekkere bier van de Peelreus natuurlijk niet kon ontbreken. 🍻🔥🥩

Samen hard werken en samen hard genieten! ☺️🫶🏻

Laat een opmerking achter